24 Mayıs 2015 Pazar

Dört Yılın Sonunda...

   Daha önceki yazımda da belirtiğim gibi öğretmen olmayı lise yıllarımdan beri istiyordum. Üniversiteyi aslın da bu bölümü kazandığım için çok mutluydum çünkü istediğim mesleğe daha çok yaklaşmıştım. Birinci sınıftayken bu bölümün kapatılacağı ile ilgili haberler duysam bile gene de öğretmen olma düşüncesinden vazgeçmedim.

   Birinci sınıftan itibaren eğitim derslerinin ağırlıkta olduğu dört yıllık bir eğitim-öğretim hayatı geçirdim. Birçok eğitim dersi aldım bazı dersler öğretmenlik mesleğini çok sevmemi sağlarken bazı dersler acaba gerçekten "İyi bir öğretmen olabilir miyim" sorusunu düşünmemi sağladı.  Bu derslerden biri de geçen dönem ve bu dönem aldığım Okul Deneyimi dersiydi. İlk öğretmenlik deneyim olamasa da çünkü geçen yıl aldığım Topluma Hizmet dersi kapsamında da böyle bir deneyim daha yaşamıştım. Ama ilk kez bu kadar içten bir his yaşamıştım ve bu his çok güzeldi. Bu yüzden şimdi öğretmen olmayı daha çok istiyorum.

Umarım mesleğimi yapabilme fırsatını yakalayabilirim ve umarım gerçekten öğrencilerime faydalı olabilecek bir öğretmen olabilirim.

Bu dört yıllık eğitim ve öğretim hayatımda tanıdığım bütün öğretmenlerime bütün içtenliğimle teşekkür ederim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder